fredag, maj 08, 2009

Soffi har flyttat

Soffi eller sonja som hon nu heter har flyttat till sin fodervärd Jill.

Jill är mamma till dotterns pojkvän och bor bara 10 minuter från oss .
När jill fick höra att vi hade en black and tan korthårs tik trodde hon att Matilta skojade för det har alltid varit hennes önskan att ha en svart som hette sonja.
Eftersom det är så nära har vi ganska tät kontakt vilket känns skönt.

Det som var ett litet orosmåln var deras bebis en 11 år gammal berded collie som kom till dom som 5 åring och var då i mycket dåligt skick pga misshandel och vanvård.
Men jill och hennes man leif har jobbat mycke med henne och i dag är hon en helt annan hund ,även om hon är mycke försiktig så är det hanterbart.
Och det gick jättebra med soffi .

Jag måste bara säga att jag är så glad att just jag fick tag i dom bästa 3 familjerna åt mina valpar
Familjen silverå i fårbo som har Sverker
Familjen Larsdotter Meczynski i sävendal som har saga
Familjen thörner i västervik som har sonja

Jag är glad att valparna kom till er Dom hade inte kunnat få det bättre.

EN STOR KRAM TILL ER ALLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar